maandag 24 mei 2010

Wat een dag!

Om half zeven opgestaan. André had lekker eitjes gebakken. Evan moest vandaag tennissen, hij ging om acht uur weg. Ik eerst nog even wat klusjes thuis doen, opa eten en pillen gegeven en ik ben om een uur of 10 naar Bilthoven gefietst. Het was lekker weer. Het was iets té lekker weer. Ik ben redelijk verbrand aan de linkerkant. Op de terugweg nog even gezellig kopje koffie gedronken bij Marion en even kijken hoe het is in het huis. André heeft even wat langer werk. Al die schuine wanden en om balken heen, dat kost heel veel tijd en hij wil het ook heel goed doen natuurlijk. Het is nu half 11 en hij is net thuis. Ik heb in de tussentijd nog een rol glasweefselbehang gekocht, de bouwmarkten waren allemaal open. In het huis nog even een paar kleine stekkers vervangen. Toen eten koken. André was nog aan het werk en zou niet mee-eten. Ik nog even een was ophangen. Opa zat op de wc. Hij had even moeten wachten op Ian. Dat kan dus niet. Die sluitspier werkt niet zo goed. Ik weet nu wel dat die provisorische douche niet echt heel goed werkt. Het water loopt niet snel genoeg door. Wat een vieze boel was dat. Ook heel vervelend voor opa. We zijn drie kwartier bezig geweest om opa en alles weer schoon te krijgen. Toch nog maar een was gedraaid. André nog even wat eten gebracht. pffff Wat een dag! Ik vraag me wel af hoe het moet wanneer wij zo in ons huis zitten. Op zo'n dag als vandaag vraag je je dat wel af. Morgen weer even foto's maken van Ian's kamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten