woensdag 10 maart 2010

De verbouwing is nu echt begonnen!

Update verbouwing
Zaterdag 6 maart zag het er nog redelijk bewoonbaar uit. Zondag hebben man en kids alvast het plafond gesloopt en maandagmiddag was de hele woonkamer gestript. Geen raam of deur er meer in.
Er is in die paar dagen al heel veel gebeurd.
Of we nog even wilde proberen om al die nietjes uit de vloer te halen. Heerlijk om vrienden te hebben die je kunt bellen. Jaap en Aalt kwamen direct helpen en binnen 1,5 uur hadden we de klus geklaard. Echt super. Evan en ik hielpen ook mee natuurlijk.

De zolder is ook al lekker ruim. Er zit geen muur meer in. De stapel met rotzooi moet eigenlijk vanavond nog even weggehaald worden.

Mijn laptop is nog niet gerepareerd, maar we hebben inmiddels ook weer internet. De grote televisie op onze slaapkamer is het beeldscherm, het lijkt heel mooi, maar toch heb ik liever mijn laptop.

Update Opa
Opa is vorige week vrijdag even thuis geweest. Hij vond de vloerbedekking mooi. We gaan proberen om hem elke zondag even op te halen. Sibylla heb ik zondag weer naar Schiphol gebracht maar ze komt 25 maart weer terug. Met de auto dit keer. Misschien dat ze nog op tijd komt voor het optreden die avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten