dinsdag 22 juni 2010

Vloerbedekking gelegd

Gisteren was het zover, de vloerbedekking werd gelegd op de 1e verdieping en zolder. Dus alle slaapkamers en overloopjes. Helaas had ik iets niet helemaal goed opgemeten. Dus de overloop op de 1e verdieping komt later. (de foto's ook). Heb ook nog wat gesnoeid. Groenbak zit vol. Jammer dat hij net geleegd is. :-) Nog een kleine tegenslag, de bedden van 120 cm breed voor de kids kunnen niet door het trappenhuis. Tenminste de lattenbodems niet. André gaat ze uit elkaar proberen te halen. Wanneer de bedden boven staan kunnen we aan de trap beginnen. We zijn al wel begonnen in de berging. Die moet als eerste, want wanneer de vloer gelegd wordt dan kan de bank daar even staan.We moeten nog een afspraak maken wanneer de vloer in de woonkamer komt. Dat is dan onze deadline. Hopelijk horen we dat ook snel.
Ik verkijk me nergens op. Het is nog heel veel werk, maar het einde is in zicht. Dat is maar goed ook, we zijn zo toe aan ons eigen huis.
Met opa gaat het ook steeds beter, behalve dat hij weer magerder wordt omdat hij niet voldoende eet. Doordat ik zo druk ben geweest ben ik helemaal vergeten naar opa te gaan. Ik had wel alle was gedaan, maar ja. Dat is trouwens ook fijn dat ik weer kan wassen en drogen in ons eigen huis.
Sibylla komt 7 juli voor 5 dagen naar Nederland gevlogen. Hopelijk zijn we dan klaar. We moeten ook wel snel opschieten, want de kids moeten hun boeken inleveren de laatste week van juni volgens mij en die staan nog opgeslagen. Verder gaat Ian naar Ameland met vakantie, maar waar is de tent? Geen idee!
Vandaag heb ik een uitje van de zaak. We gaan naar Hoek van Holland. Ik heb er zo géén zin in. Kan alleen maar aan het huis denken en vind dat soort dingen nu een beetje zonde van de tijd, maar ja misschien is het goed om even iets anders te doen.  Direct ook maar even kijken wanneer ik weer vrij kan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten