maandag 7 februari 2011

Afgesloten

Zus Natalie, neef Johnie en ik klaar om uit te gaan
De verbouwing is nu echt wel klaar. Dus daarmee is deze blog afgesloten. Dat is jammer, maar ja ben heel druk met de post hbo-opleiding Adviseur Online Communicatie. Ik ben een nieuwe blog gestart over de opleiding, maar helaas ook daar schijn ik de tijd niet meer voor te kunnen vinden. Ondanks de opleiding gaan we weer over op communicatie van persoon tot persoon.
Keuken wordt in ieder geval goed gebruikt voor heerlijke etentjes met vrienden

Met opa gaat het ook goed. Hij zit nu wel in een verzorgingsflat en zal waarschijnlijk niet meer thuis kunnen wonen, maar het is echt mooi daar en hij ziet veel meer mensen dan wanneer hij thuis zou zijn. 

Opa in het verzorgingstehuis met zusje Natalie (from Australia)

Wellicht wanneer we met de tuin verder gaan, dat ik de blog weer nieuw leven in blaas, maar voor nu is het verhaaltje uit.


The End

14 opmerkingen:

  1. Ik herken een foto van een zekere workshop Thais koken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn jullie nog steeds tevreden over de verbouwing?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's, het eten ziet er ook heerlijk uit, ik krijg spontaan honger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmm ziet er smakelijk uit en gezellig natuurlijk ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel erg gezellig uit hoor! Hopelijk genieten jullie van het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat ziet er heel erg netjes uit hoor! Geniet er maar goed van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, heerlijk zeg om de verbouwing helemaal achter de rug te hebben. Hopelijk geniet jullie goed in het huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijd voor rust nu! Geniet er maar goed van hoor. Na hard klussen is het tijd om ook even achteruit te hangen en niks te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jullie het zo afsluiten zeg, nu is het genieten geblazen!

    BeantwoordenVerwijderen